CHECK! expanderar!
Vi är ett okomplicerat gäng som jobbar tillsammans på Vass – precis som vi vill ha det – och det är nog det som gör oss till den personliga och varma byrå vi är idag. Som det unga gäng vi är speglar det av sig i hur vi jobbar, sjukt uppkopplade, oftast på kontoret, ibland på ett tåg, ett fik eller hemma i soffan.
Visst låter det klyschigt att säga att man ska ha kul på jobbet – men är det något vi har så är det kul och det kan vi nog tacka våra starka värderingar för: omsorg, relationsskapande, trygghet, engagemang och personlighet.
Om tjänsten:
Nu behöver vi förstärka vårt härliga team med ytterligare en medarbetare som kommer att jobba övergripande med våra kunders sociala mediekanaler. I denna operativa roll, som kräver stor handlingskraft och initiativtagande, kommer du att få stor möjlighet att vara med och påverka och utveckla – både din egen roll och verksamheten framåt.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete med sociala medier.
Som Social Media Manager förväntas du kunna:
- Skapa och utveckla strategier åt våra kunder.
- Skapa och driva kampanjer för sociala medier.
- Producera innehåll till sociala medier i form av copy, bilder och filmer.
- Utvärdera kampanjer och analysera resultat.
- Vara öppen för att hålla i utbildningar och föreläsningar.
Eftersom vi är ett tight team lägger vi lika stor vikt på personlighet som erfarenhet och kunskap, för är det något vi vill behålla är det vår härliga gruppdynamik!
Ansök genom att skicka CV och personligt brev till helena@vasskommunikation.se